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2. Zug: 21S.64G


BLAU to play 64

The score (after 0 games) is: WEISS 6, SCHWARZ 5 (match to 7 points, Crawford game)
WEISS164


2O ' ' ' '5X '3X ' '1X5O

1X1X ' ' '5O '3O ' ' '4X

SCHWARZ167

Position ID: 4HPkASjgc/ABMA Match ID: 8An6AGAAKAAA


# Ply Move Equity
1 R 24/14* +0,372
 
0,5640,1220,018-0,4360,1420,014 +0,372 +0,372
0,0030,0030,003-0,0030,0080,004 0,008 0,008
 
  Full cubeful rollout with var.redn.  
  648 games, Mersenne Twister dice gen. with seed 1055785402 and quasi-random dice  
  Play: world class 2-ply cubeful prune [world class]  
  keep the first 0 0-ply moves and up to 8 more moves within equity 0,16  
  Skip pruning for 1-ply moves.  
  Cube: 2-ply cubeful prune [world class]  
  2 R 8/2* 6/2 +0,335 ( -0,037)
 
0,5140,1530,017-0,4860,1960,034 +0,335 +0,335
0,0030,0030,003-0,0030,0090,005 0,008 0,008
 
  Full cubeful rollout with var.redn.  
  648 games, Mersenne Twister dice gen. with seed 1055785402 and quasi-random dice  
  Play: world class 2-ply cubeful prune [world class]  
  keep the first 0 0-ply moves and up to 8 more moves within equity 0,16  
  Skip pruning for 1-ply moves.  
  Cube: 2-ply cubeful prune [world class]  
Fazit: 24/14* wirft den Gegner im Rennen weiter zurück als 8/2* 6/2 und entkommt zudem mit einem Stein aus dem gegnerischen Heimfeld. Das Machen des 2-Punkts ist ein Fehler. Zwar ist das Machen des 2-Punkts weniger schlecht als im Money Game, aber dennoch weiterhin falsch.
Letzte Aktualisierung: 28. Februar 2008